FAQ
De e-shop voorziet verschillende betaalmogelijkheden van bestellingen in de e shop.
Betaal je via online banking (BNP Paribas Fortis, ING en KBC) of creditcard (VISA en Mastercard), dan wordt het bedrag meteen van je rekening afgehouden en kunnen we je bestelling onmiddellijk verwerken. Indien de uitgever van je kaart weigert om in te stemmen met je betaling aan ons, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen bij de levering en/of niet-levering van uw bestelling.
Online betalen in de e-shop gebeurt door middel van een beveiligde transactie in samenwerking met onze partner Mollie. Je betaalgegevens en creditcardinfo worden enkel gebruikt voor de betaling en nooit vrijgegeven aan andere partijen.
Alle pakjes van de COUNTRY TURNHOUT e-shop worden verzonden door onze partner Bpost. Een bestelling wordt uiterlijk binnen 7 werkdagen na de bestelling bezorgd. COUNTRY TURNHOUT is niet aansprakelijk voor directe of indirecte beschadigingen op het product aangebracht door de transporteur. Alle items worden aangekocht op het risico van de klant.
We verpakken en verzenden onze artikels altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot het minimum herleid. Alle artikels worden voor verzending ook zorgvuldig gecontroleerd op eventuele fabricagefouten.
Indien de door ons geleverde goederen niet overeenstemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, moet je dit zo snel mogelijk melden en de artikelen naar ons terug sturen binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst.
We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet-levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld. Onze aansprakelijkheid blijft in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan wordt aangetoond dat ze niet door de klant werden ontvangen.